معرفی فولکس واگن پاسات 2019
معرفی فولکس واگن پاسات 2019 با چهره تازه و تکنولوژی بیشتر
پس از اینکه سال گذشته نسخه چین فیس لیفت فولکس واگن پاسات رونمایی شد و در ماه های گذشته نیز کمپانی خودروسازی فولکس واگن نسخه فیس لیفت آمریکایی پاسات را معرفی کرد، حالا نوبت به نسخه اروپایی فولکس واگن پاسات رسیده است تا چهره جدید و تکنولوژی های بیشتری دریافت کند و مروری بر مشخصات نسخه اروپایی فولکس واگن پاسات داشته باشیم که در بخش فنی خود گزینه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می دهد.
مشخصات نسخه اروپایی فولکس واگن پاسات
فیس لیفت فولکس واگن پاسات
اگرچه فولکس واگن پاسات 2019 از همان پلتفرم قبلی استفاده می کند، اما شرکت خودروسازی فولکس واگن تلاش کرده است تا خودروی سدان خود را برای مشتریانش جذاب کرده و یک اتومبیل پیشرفته تر به آنان ارائه دهد که در این خصوص می توان به یک جلوپنجره جدید با ستون های افقی کرومی رنگ و یک چهره جدید با ورودی های بزرگ بر روی سپر، چراغ های LED نواری شکل در اطراف سپر و همچنین چراغ های پیشانی جدید با پس زمینه تاریک اشاره داشت که جذابیت چهره را چندین برابر کرده است، هرچند فولکس واگن پاسات در نسخه های دیگری همچون " Variant"، " Alltrack"، "GTE" و همچنین نسخه "GTE Variant" نیز معرفی شده است.
در بخش فنی هم تغییرات برجسته فولکس واگن دیده می شود که اولین آن یک موتور دیزلی 2 لیتری با کارایی بسیار بالا خواهد بود که می تواند 150 اسب بخار قدرت تولید کرده و در مقابل حدود 10 گرم آلایندگی کمتری نسبت به نسخه قبلی این پیشرانه داشته باشد، هرچند این اواخر تبلیغاتی منفی زیادی در رابطه با وسایل نقلیه دیزلی وجود دارد و احتمال ممنوعیت فروش و تردد خودروهای دیزلی در برخی از کشورهای بزرگ جهان هم قوت گرفته است که بدون شک بر روی بازار فروش وسایل نقلیه دیزلی فولکس واگن تاثیرگذار خواهد بود.
در کنار پیشرانه دیزلی جدید، شرکت خودروسازی فولکس واگن سه نوع موتور بنزینی TSI هم به مشتریان خود عرضه می کند که دارای خروجی قدرت 150 اسب بخاری، 190 اسب بخاری و 272 اسب بخاری خواهند بود و پیشرانه های دیزلی استاندارد TDI نیز با سه خروجی قدرت 120 اسب بخاری، 190 اسب بخاری و 240 اسب بخاری ثبت سفارش خواهند شد که تمامی آنان چه موتورهای بنزینی و چه موتورهای دیزلی به یک فیلتر ذرات جدید مجهز خواهند شد.
نسخه پلاگین هیبریدی فولکس واگن پاسات یعنی نسخه "GTE" نیز بروزرسانی شده و هم اکنون می تواند تا محدوده 55 کیلومتری با تکیه بر نیروی برق خود باتوجه به چرخه WLTP و همچنین محدوده حرکت 70 کیلومتری باتوجه به چرخه NEDC حرکت کند. این درحالیست که نسخه قبل فولکس واگن با شارژ کامل باتری های سیستم محرک پلاگین هیبریدی خود می توانست محدوده حرکت 50 کیلومتر را باتوجه به تست های NEDC طی کنند.
دیدگاه ها